🎥 آقای اشکان خطیبی! احساس خوشبختی می‌کنید؟

🎥 آقای اشکان خطیبی! احساس خوشبختی می‌کنید؟

سخنرانی سید حسن نصرالله در بیروت

سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله لبنان جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ راس ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت بیروت در مراسم بزرگداشت شهدای «راه قدس» که در دفاع از غزه و ملت فلسطین و مقدسات جهان اسلام به شهادت رسیده اند، سخنرانی کرد.

منبع : فارس

مراسم ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در تهران

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم، از جمله دانش آموزان و دانشجویان، صبح شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در تهران برگزار شد.

منبع خبر و عکس های بیشتر : فارس

۲۲ بهمن ۱۴۰۱

با گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی ایران، جوانان دهه‌ی ۵۰ ، پای انقلاب و انتخاب خود ایستاده اند. آنان در کنار جوانان نسلهای آینده خود در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ شرکت کردند. آنان با حضور پرشور خود چهل و چهارسالگی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند و بار دیگر نشان دادند که تا همیشه پای انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند.

کردستان و «آوای دف مبعث»

کردستان به سرزمین اختیارالدینی‌ها مشهور است، مردمانی که با اختیار دین اسلام را پذیرفته‌اند و ارادات ویژه‌ای به پیامبر و خاندان آن حضرت دارند و در هر جایی از کردستان که ذکر و یاد و نام حضرت رسول(ص) باشد، صدای دف و مولودی‌خوانی در نعت آنان طنین‌انداز می‌شود. در میان مردم کردستان، دف و موسیقی عرفانی جایگاهی به بلندای آسمان دارد بدین معنی که به عنوان ریسمان، اهل ذکر و سماع را از دنیای درون به عالم ملکوت و به جمع ذاکران معبود می‌رساند.

منبع : خبرگزاری فارس

تشییع پیکر شهید امنیت سید روح‌الله عجمیان

مراسم تشییع و تدفین با پیکر شهید امنیت سید روح‌الله عجمیان، صبح دوشنبه ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۱ با حضور مردم خداجوی و شهیدپرور کرج برگزار شد. شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان و از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را داشت. وی در منطقه خرمدشت کرج در اثر جراحت شدید ناشی از حمله آشوبگران به وی با ضربات چاقو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن

مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب چهارشنبه ۲۲بهمن ۹۹ در تمام شهرهای کشور به شکلی متفاوت از سالهای قبل؛ با حضور خودرویی و موتوری مردم و دوچرخه سواران، برپا شد.

 

ادامه عکس ها در " ادامه مطلب "

 

ادامه عکس ها در " ادامه مطلب "

ادامه عکس ها در " ادامه مطلب "

ادامه نوشته

فاطمه نیک‌گستر

سوم دسامبر مطابق با سیزدهم آذر ماه از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی معلولین اعلام شده است.

بیش از پانصد میلیون نفر به دلیل نقص در سیستم مغزی، جسمی و حسی از معلولیت رنج می‌برند. فاطمه نیک گستر۲۳ ساله و ساکن کرج است. از بدو تولد با نقص عضو از ناحیه دو دست و دو پا بدنیا آمد. قدرت و توانایی او در برخورد با مشکلات پیش رو از همان کودکی باعث شد در مدرسه عادی در کنار دیگر دانش آموزان تحصیل کند و اکنون دانشجوی کارشناسی رشته روانشناسی ست.

علاقه زیادی به کارهای هنری از جمله نقاشی و آشپزی دارد و بسیاری از کارهای شخصیش را خودش انجام می‌دهد مگر در موارد خاص که مادر به او کمک می‌کند.فاطمه اعتماد به نفس بالای خود را مدیون پدر و مادرش می‌داند چراکه شرایط خاص او باعث نشد از حضور در اجتماع خجالت زده و یا ابایی داشته باشد.

او می‌گوید خوشحالم که مردم با دیدن من به یاد خدا می‌افتند و شکرگزار سلامتی خود هستند. رسیدن به مقطع دکتری روانشناسی و فعالیت در حوزه روانشناسی کودک اهداف اوست و دیدار با رهبر معظم انقلاب آرزوی فاطمه است.

محمدصادق نیک گستر

 

 

 

 

دریافت تمام عکس ها

http://fna.ir/f19m3k

بی مقدمه به همسرت بگو: « حال دلت چطور است؟ »

 

 

خیلی از جوانان ما این روزها خوشبختی را داشتن ماشین و خانه و سفرهای خارجی لوکس می دانند چه اینکه اگر اینها را نداشته باشند در هیچ کجا احساس خوب و خوشبختی ندارند و خود را بدبخت می دانند. اما شاید بهترین تعریف را از خوشبختی ائمه ما در دین کرده باشند که با تعاریف امروزه از خوشبختی فرسنگ ها فاصله دارد

 

ادامه نوشته

اعتراض مجدد به ناکارآمدی شهرداری تهران

ظهر روز چهارشنبه ۵ شهریورماه ۹۹ مصادف با ششم محرم، جمعی از هیأت‌های حسینی تهران و خانواده شهدا به نمایندگی از شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، ترور و ... در دومین تجمع به منظور اعتراض به ناکارآمدی شهرداری تهران در سیاه پوش کردن این شهر به مناسبت ماه محرم و تغییر نام خیابان سازمان آب به بازرگان در مقابل شهرداری تهران تجمع کردند.
این افراد روز یکشنبه ۲ شهریورماه نیز مقابل شهرداری تهران تجمع کرده بودند و بنا بود با مطالبه آن‌ها، شهرداری تهران ظرف ۲۴ ساعت نسبت به سیاه پوش کردن خیابان‌های تهران اقدام کند و دستور لغو تغییر نام خیابان سازمان آب را صادر کند، اما با گذشت ۳ روز این مهم محقق نشد به همین سبب این گروه‌های مطالبه‌گر مجددا اقدام به تجمع کردند.
اعضای این گروه، در خلال این تجمع بیانیه اعتراضی خود را قرائت کردند و عزاداری انجام دادند.
حجت‌الاسلام حسینی معاون خدمات شهری شهرداری به نمایندگی از مسئولین شهرداری به میان این تجمع‌کنندگان آمد و با آنان به صحبت پرداخت. گروه‌های مطالبه‌گر خواستار معرفی و توبیخ اهمال‌کاران در خصوص این وقایع هستند.

 

 

آنقدر خدمت می‌کنیم تا همه مریض‌هایمان خوب شوند

 

 

ادامه نوشته

مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر

 

آئین بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیر صبح شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ با حضور سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده های شهدای این حادثه و چهره های سیاسی و فرهنگی در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد. معاون رئیس جمهور در این آئین گفت: افکار شهید بهشتی هنوز راهساز آینده نظام است و دشمنان با شناخت دقیق از انقلاب و شهید بهشتی به حذف او اقدام کردند.

http://fna.ir/ey9dih 

 

 

 

راهپیمایی مردم تهران  در پی شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی

در پی شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، مردم تهران ظهر جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ پس از نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) به راهپیمایی پرداختند.

در پی شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، مردم تهران ظهر جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ پس از نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) به راهپیمایی پرداختند. قاسم سلیمانی+حجاب+شهدا+مدافعان حرم

 

در پی شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، مردم تهران ظهر جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ پس از نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) به راهپیمایی پرداختند. قاسم سلیمانی+حجاب+شهدا+مدافعان حرم

 

در پی شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، مردم تهران ظهر جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ پس از نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) به راهپیمایی پرداختند. قاسم سلیمانی+حجاب+شهدا+مدافعان حرم دختر چادر محجبه زن پسر ایران

تجلیل از خانواده‌شهدای تیپ «فاطمیون»

 

آئین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و تیپ فاطمیون و قدردانی از گروه سرود مهاجران افغانستانی به نام «میثاق» با حضور شاعر برجسته کشوری، قاسم صرافان و شماری از مسؤولان و اتباع افغانستانی در سمنان برگزار شد.

 

 

عکس: علی ابک

 http://fna.ir/ddrjd2 

تزویر