زینت زن=حفظ حجاب

زینت زن = حفظ حجاب

زینت زن=حفظ حجاب

زینت زن = حفظ حجاب

تو چه با غیرت ، نگران چادر مادرت بودی


رضایت نامه را گذاشت جلوی مادرش. چه امضا بکنی ،چه امضا نکنی ، من میرم!  اما اگر امضا نکنی من خیالم راحت نیست.  شاید هم جنازه ام پیدا نشه!   در دل مادر آشوبی به پا شد.  رضایت نامه را امضا کرد.   پسر از شدت شوق سر به سر مادرش میگذاشت.  جنازه ام را که آوردند ، یه وقت خودت را گم نکنی .   بیهوش نشی هااا  چادرت را هم محکم بگیر!  تو چه با غیرت نگران چادر مادرت بودی  و برخی مردان شهر من چه راحت تر خودشان چادر از سر زنانشان برداشتند.  من از گفتن شرمنده ام ، شرم دارم!!! ...


رضایت نامه را گذاشت جلوی مادرش


چه امضا بکنی ،چه امضا نکنی ، من میرم!


اما اگر امضا نکنی من خیالم راحت نیست.


شاید هم جنازه ام پیدا نشه!


در دل مادر آشوبی به پا شد.


رضایت نامه را امضا کرد. 


پسر از شدت شوق سر به سر مادرش میگذاشت


جنازه ام را که آوردند ، یه وقت خودت را گم نکنی


بیهوش نشی هااا


چادرت را هم محکم بگیر!


تو چه با غیرت نگران چادر مادرت بودی


و برخی مردان شهر من چه راحت تر خودشان چادر از سر زنانشان برداشتند.


من از گفتن شرمنده ام ، شرم دارم!!! ...


خواهشا جلوی من از حجابت کم نذار

نامه ی یک برادر شوهر به زن داداش ..


نامه ی یک برادر شوهر به زن داداش ..


"من هم مثل داداشت، جونمم واسه خواهرم میدم، اما خواهشا جلوی من از حجابت کم نذار" ...





منبع : هدهد راهبر


بــرادرم نگاهـــت


خواهـــــرم؛

تو خود حـــرمــی.

بیا با چادرت،

مدافع حــــــــرم باش...

و اما بـــــرادرم...




خواهـــــرم؛  تو خود حـــرمــی.  بیا با چادرت،  مدافع حــــــــرم باش...  و اما بـــــرادرم...