زینت زن=حفظ حجاب

زینت زن = حفظ حجاب

زینت زن=حفظ حجاب

زینت زن = حفظ حجاب

زبان بی زبانی

اشخاص همه ی حرفهایشان را با زبان نمیزنند.

خیلی از حرفها را با حرکات ، حالات و طرز لباس پوشیدن میزنند.

زنی که خود را آرایش کرده  و لباس محرکی پوشیده است و حرکتهای جلفی از خود نشان میدهد ، با این طرز لباس و رفتار کردنش حرف میزند و میگوید:

« من عروسکم ،بیایید با من بازی کنید بیایید خواسته های شهوانی خود را با من ارضاء کنید من انسان اندیشمند و ارزشمندی نیستم یک ابزار ارضاء شهوتم »

لباس ، پوشش و رفتار زن باید به گونه ای باشد که به مردان هوسباز بفهماند من اهلشنیستم و به شما اجازه نیمدهم مرا بازیچه ی هوسرانی های خود کنید.حجاب چنین پیامی دارد و زن را در امنیت قرارمیدهد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

منبع : وبلاگ حجاب صدف است و زن مروارید










*****************************