زینت زن=حفظ حجاب

زینت زن = حفظ حجاب

زینت زن=حفظ حجاب

زینت زن = حفظ حجاب

زینب الخواجه با وجود اثبات بی‌گناهی، آزاد نشد

حقوقدان بحرینی با اشاره به بازداشت خشونت آمیز زینب، دختر عبدالهادی الخواجه خاطر نشان کرد: علیرغم صدور حکم بی گناهی زینب الخواجه ، رژیم حاکم وی را آزاد نکرده است.



دختر الخواجه با وجود اثبات بی‌گناهی، آزاد نشد

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خانم " ایمان الحبیشی " حقوقدان بحرینی اظهار داشت: عوامل رژیم آل خلیفه، زینب الخواجه را با خشونت بازداشت کردند و بر خلاف ادعای رژیم مبنی بر اینکه زینب الخواجه در تظاهرات دستگیر شده است، او را در حالی که به تنهایی در حال عبور از خیابان بود، بازداشت کردند.

وی افزود: زینب الخواجه هیچ گونه مقاومتی در برابر بازداشت خود  نکرد اما رژیم او را به اتهام حمله به نیروهای پلیس محاکمه کرد و با این حال دادگاه این اتهام را نپذیرفت و حتی اتهام ناسزاگویی به پلیس را نیز رد کرد و به این ترتیب تمام بهانه ها را از رژیم گرفت و زینب الخواجه را بی گناه اعلام کرد.

الحبیشی خاطر نشان کرد: بازداشت زینب الخواجه به منظور دور کردن او از افکار عمومی صورت گرفت و اکنون علیرغم اثبات بی گناهیش هنوز از زندان آزاد نشده است.

وی افزود: زینب الخواجه هنوز در بازداشت به سر می برد و در دادگاه دیگری که در 6 ماه می برگزار خواهد شد به یکی دیگر از اتهاماتش که حمله به پلیس است رسیدگی خواهد شد.

دادگاه جزایی بحرین، اتهام ناسزاگویی زینب الخواجه به دو نیروی امنیتی رژیم حاکم در بیمارستان نظامی را نپذیرفت و در صحت اتهام تردید و آن را رد کرد. اما دادگاه شعبه پنجم جزایی محاکمه وی به اتهام حمله به نیروهای پلیس به منظور احضار شهود به روز ششم ماه جاری میلادی موکول کرد.

زینب الخواجه در دادگاه پنجم جزایی ، به اتهام شرکت در تظاهرات، ناسزاگویی به نیروهای امنیتی و حمله به دو پلیس محاکمه شد.